דלג לתוכן הראשי
EN

המסעדות המומלצות בקיסריה

בואו נודה באמת – אי אפשר לתכנן יום כיף שלם בקיסריה מבלי להבטיח לעצמכם מקום באחת מהמסעדות הטובות ביותר שיש בה. לא משנה באיזה יום בשבוע אתם מגיעים לקיסריה, או מה הן ההעדפות הקולינריות שלכם, תוכלו למצוא בקלות מסעדה שמתאימה לכם, כזו שתעניק לכם אוכל מעולה ותשלח אתכם לדרך שמחים ומרוצים.

בשביל שתוכלו להתמצות בסצנה הקולינרית של קיסריה קצת יותר בקלות, הכנו עבורכם מדריך קצר שכולל בתוכו את כל המקומות ששווה להכיר.

 

מסעדות בנמל

אם אתם כבר מגיעים לבקר בנמל קיסריה, אנחנו ממליצים לכם לסגור את הביקור באחת מהמסעדות המעולות שממוקמות ממש על הנמל העתיק. אחת מהמסעדות האלו היא מסעדת ״לימאני״, התפריט של המסעדה נוצר בהשראה קולינרית מארצות נמל קסומות, כמו יוון, ספרד, צרפת ואיטליה, ומציע שלל מנות מהמטבח הים תיכוני, עם טוויסט ישראלי שהותאם במדויק לחך המקומי. בין אם אתם חובבי דגים, בשרים, צמחונים או טבעוניים, בלימאני ביסטרו מחכה לכם חגיגה. וזה עוד לפני שדיברנו על הנוף בלוקיישן המופלא.

ואם אתם דווקא מחפשים משהו קטן ומתוק שיסגור לכם את הסיור בנמל בצורה הכי טעימה שיש, כדאי מאוד שתכננו עצירה מהירה ב״לה ויטה בלה״. כבר למעלה מעשור שהמסעדה מעניקה למאות המבקרים שלה גלידות טעימות ומיוחדות, קינוחים מושחתים ויוגורטים עם תוספות טריות. אם בכל זאת יהיה בכם חשק למלוח, כדאי שתדעו כי המסעדה מציעה גם מספר מנות פסטה, פיצות וטוסטים טעימים.

לכל המסעדות בנמל קיסריה

מסעדות על הים

אם אתם רוצים להנות מאוכל מוקפד במרחק נגיעה מהים, נמליץ לכם להזמין כבר עכשיו שולחן ב״הלנה בנמל״, מסעדה שנותנת אהבה וכבוד לכל הדברים הנפלאים שנמצאים מתחת למים. המסעדה מתמחת במנות דגים ומאכלי ים, עם תפריט עשיר מהמטבח הים תיכוני המודרני על בסיס חומרי גלם מקומיים וטריים. המסעדה מציעה גם לא מעט תחלופות מעולות לטבעונים ולאנשים שנמנעים מגלוטן. אנחנו ממליצים לכם לנסות לשמור מקום במרפסת, כך שתוכלו להיות הכי קרובים למים שרק אפשר.

מסעדה נוספת שתעזור לכם להתחבר אל הים הייחודי של העיר היא מסעדת ״קיסר ים״. המסעדה הזו ממוקמת ממש על קו החוף של העיר והיא מגישה מגוון רחב של מנות שיתאימו לכל אחד ואחת. מדובר במסעדה ברמה מאוד גבוהה שמתאימה למי שרוצה להעשיר את היום שלו במנות שהוא לא יפגוש בכל מקום. כדאי לדעת כי המקום גם מתאים לאירועים בגדלים שונים.

אולי תופתעו לשמוע כי ממש בנמל תוכלו למצוא גם בר שנמצא ממש מטרים ספורים מחוף הים, כזה שכיף לשבת בו עם חברים בסוף היום ולהנות מבירה קרה, קוקטייל טעים ואוכל חם. אנחנו כמובן מדברים על ״ביץ׳ בר קיסריה״, בר חוף שמושך אליו מבלים ומבקרים מרחבי הארץ. הבר מציע מגוון רחב של מבצעים משתלמים למבקרים בימות השבוע (ימים א׳ עד ה׳), תפריט עשיר ומלא כל טוב, אפשרויות שתייה רבות ומקומות ישיבה מפנקים. חשוב לדעת כי הבר סגור בתקופת החורף, אך החל מחודש מרץ תוכלו לבקר בו בכל יום שתרצו.

מסעדות רומנטיות

מחפשים מסעדה רומנטית ומיוחדת, כזו שקרובה למגוון אטרקציות מפנקות ומגישה מנות ברמה הכי גבוהה שיש? אם כן, כדאי מאוד שתעצרו במסעדת ״מריפוסה״, מסעדה כשרה ומיוחדת, המציגה מטבח יצירתי מודרני ומשוחרר וממוקמת בלב מועדון הגולף בקיסריה. המסעדה מגישה מגוון מטעמים רחב, בדגש על מנות בשריות ודגים, אבל יש בה גם תפריט טבעוני ומפתיע. המסעדה מציעה גם תפריט קינוחים עשיר, לצד תפריט אלכוהול רחב ידיים. חוץ מהאוכל המעולה תוכלו להנות מנוף מדהים עם כל ביס ואפילו להגיע אליה לאחר טיפול ספא מפנק במועדון הגולף שנמצא בסמוך.

במידה ואתם רוצים להפתיע את בן או בת הזוג בארוחת בוקר רומנטית ומפנקת עם נוף ישיר לאחד ממגרשי הגולף המטופחים ביותר בארץ, אנחנו מזמינים אתכם להזמין שולחן ב״קפה בגולף״. בית הקפה הזה, שנמצא בשכנות למסעדת ״מריפוסה״, מציע מנות ארוחות בוקר מעולות באווירה יוקרתית ורומנטית, מקום מושלם לבוקר זוגי מפנק. בית הקפה פתוח בכל יום עד שעות הצהריים המאוחרות.

מסעדות כשרות

אוהבים דגים ומחפשים את המסעדה המושלמת לסוף יום טיול? אם אתם מחפשים מסעדת דגים חלבית וכשרה בקיסריה, אתם פשוט מוכרחים לבקר ב״פורט לוקאל ביסטרו״, מטבח ישראלי ים תיכוני, ארוחות בוקר עשירות, טפאסים, סלטים, דגי ים טריים ועוד. מסעדה מיוחדת שממוקמת על הריסות נמל קיסריה הישן. במסעדה תוכלו למצוא תפריט עשיר ומפנק שמתאים גם לילדים, ולהנות ממנו אל מול הנוף הכי מיוחד שיש.

ואם אתם באים במצב רוח לאוכל איטלקי אמיתי וטעים, מסעדת ״ארסטו״ כבר מחכה לכם. המסעדה פתוחה בכל ימות השבוע החל משעות הבוקר עד לשעות הקטנות של הלילה, ובימי שבת החל מחצי שעה לאחר יציאת השבת. מסעדת ״ארסטו״ מתמחה באוכל איטלקי שמתאים לכל שעות היום, והוא טעים במיוחד לאחר סיור בגן הלאומי קיסריה בו המסעדה ממוקמת. בין אם אתם מגיעים לשם לארוחת בוקר זוגית, צהרים עם כל המשפחה או ארוחת ערב עם חברים: המסעדה תבטיח לכם ארוחה איטלקית מעולה בתוך אל מול שרידי העיר העתיקה.

במידה ואתם רוצים למצוא מקום טעים ובריא שמתאים גם לאוהבי הדגים וגם לטבעוניים – כדאי שתקפצו אל ה״פוקי וואן״, דוכן מיוחד שמביא את מנת הפוקי למרכז הבמה! פוקי הוא מאכל פופולארי מאוד בהוואי שמורכב מבסיס של אורז או פחמימה בריאה אחרת, ירקות טריים ומנת חלבון (לרוב דגים טריים). ב״פוקי וואן״ תוכלו להנות ממנות פוקי שהורכבו בקפידה או להרכיב את הקערה שלכם מאפס עם כל המרכיבים שאתם הכי אוהבים! כך, ניתן בקלות להפוך את המנה לצמחונית, טבעונית ואפילו למנה ללא גלוטן. המקום נמצא בפארק העסקים ומציע ישיבה בחוץ על שולחנות ייעודים ונוחים.

לרשימת המסעדות הכשרות בקיסריה

מסעדות שפתוחות בשבת

אם אתם מחפשים מסעדה שפתוחה בשבת, כזו שגם הילדים ישמחו לבקר בה, אנחנו מזמינים אתכם לבקר ב״ג׳פניקה״ סניף פארק העסקים החכם קיסריה. אין אחד שלא מכיר את הרשת האסיאתית הזו שמציעה מנות שמתאימות לכל המשפחה, וכמובן שגם דואגת לצמחונים ולטבעוניים שבאים לבקר בה. המסעדה נמצאת באזור מרובה מקומות חנייה, כך שתוכלו להחנות את הרכב בקלות ולאכול במהירות.

ואם בא לכם להתפנק עם פיצה ובירה אחרי טיול של שבת, אתם חייבים להגיע ל״שבתאי פיצה ובירה״. המסעדה ממוקמת בפארק העסקים הצפוני של העיר, כך שכל להגיע אליה גם אם אתם נמצאים בעיר אחרת באזור. היא מעוצבת בסגנון ייחודי ומגישה פיצות דקות עם מבחר עצום של תוספות, לצד מנות אחרות כמו פסטות או סלטים. במסעדה תמיד יש אווירה שמחה ומשפחתית, כזו שכיף לחזור אליה בכל ביקור מחדש.

 

מסעדות בשר

אחת מהמסעדות הבשריות הפופולאריות ביותר בקיסריה היא ״ פונדק הצל-בנים״, מסעדה מוקפדת, איכותית ונפלאה הנמצאת בתוך נמל קיסריה, מה שמבטיח נוף עוצר נשימה בכל שולחן. המסעדה מתמחה במנות בשריות ומנות דגים באווירה ים תיכונית שלעיתים משתנות בהתאם לדגה המקומית. המסעדה הינה כשרה ופתוחה גם בימי שבת לאחר צאת השבת.

ואם בכלל באתם במצב רוח להמבורגרים, אתם חייבים לבקר בסניף ״בורגרים״ שנמצא בלב הישוב של קיסריה, במתחם ה- C CENTER, בשכונת הגולף, שם תוכלו למצוא מנות המבורגר איכותיות וטעימות במחירים נוחים לכל המשפחה.

כפי שאתם רואים, קיסריה מלאה במסעדות ובתי קפה מעולים וטעימים, ואנחנו מזמינים אתכם להזמין שולחן מראש אל המקומות שתפסו לכם את העין ועוררו לכם את התיאבון!

לצפייה ברשימת המסעדות ובתי הקפה המלאה בקיסריה