דלג לתוכן הראשי
EN
כוס פופקורן לצד סרט צילום ישן. ערבי סרטים בנמל קיסריה במהלך חודש יולי

סוכות בנמל קיסריה

ערבי סרטים בנמל קיסריה

ו…… אקשן! ???? ערבי סרטים בנמל קיסריה יוצא לדרך! הצטרפו אלינו להקרנת סרטים לכל המשפחה על מסך ע-נ-ק תחת כיפת השמיים בדשא המרכזי בנמל קיסריה.
מתי? ימי ראשון במהלך חודש יולי.
עלות? חינם, הכניסה חופשית!
איפה? בדשא המרכזי בנמל קיסריה, מול קמרונות הנמל.
מה בתכנית? 2.7 הקוסם מארץ עוץ / 9.7 סיפור הפרברים / 16.7 לה לה לנד / 23.7 מתילדה / 30.7 שיר אשיר בגשם

רשימת הסרטים

כרזה של הסרט הקוסם מארץ עוץ. בתחתית התמונה כוס גדולה עם פופקורן וסרט צילום ישן.

2.7 הקוסם מארץ עוץ

כששכנה מרושעת רוצה לחסל את הכלב שלה מחליטה דורות’י (ג’ודי גרלנד) לקחת את טוטו הקטן ולברוח. טורנדו גדול בא וסוחף אותם אל ארץ עוץ, מקום מסתורי וקסום. דורות’י רוצה לשוב הביתה ומתחילה לפלס את דרכה אל מקום מושבו של הקוסם הגדול של עוץ, שיכול לגלות לה איך חוזרים. בדרך היא פוגשת דחליל שצריך מוח, איש פח שצריך לב ואריה פחדן שזקוק לאומץ. יחד הם הולכים על דרך האבנים הצהובות, בניסיון להגיע אל הקוסם ולברוח מהמכשפה הגדולה מהמערב. קלאסיקה מוסיקלית נפלאה בבימויו של ויקטור פלמינג, עם ג’ודי גרלנד הצעירה ששרה כאן את השיר שהפך להמנון הפרטי שלה – “מעבר לקשת בענן”.

98 דק’
© Warner Bros.

לטריילר

כרזה של הסרט סיפור הפרברים. בתחתית התמונה כוס גדולה עם פופקורן וסרט צילום ישן.

9.7 סיפור הפרברים

כמו במחזמר ובסרט המקוריים, גם עלילת הרימייק של סטיבן ספילברג מתרחשת בשכונת האפר וסט סייד שבמנהטן, ניו יורק, במהלך קיץ 1957 ובוחנת את היריבות המתוחה בין כנופיית “הג’טס”, קבוצת בני מעמד הפועלים ממוצא פולני-אמריקאי בהנהגת .ריף לורטון, לבין כנופיית “השארקס”, קבוצת בני מהגרים מפוארטו ריקו המונהגת על ידי ברנרדו וסקז. כשטוני ויזאק (חבר כנופיית “הג’טס”) מתאהב במריה – אחותו של מנהיג “השארקס” – היריבות בין הכנופיות גואה ומאיימת על אהבתם של השניים  עם אנסל אלגורט (בייבי דרייבר), רייצ’ל זיגלר, אריאנה דבוז וריטה מורנו. הסרט היה מועמד לשבעה פרסי אוסקר ואף זכה בפרס לשחקנית המשנה (אריאנה דבוז).

156 דק’
© Disney Enterprises, Inc. All Rights Reserved.

לטריילר

כרזה של הסרט לה לה לנד. בתחתית התמונה כוס גדולה עם פופקורן וסרט צילום ישן.

16.7 לה לה לנד

סרטו השלישי של דמיאן שאזל (וויפלאש, בבילון) הצליח להשיב את המחזמר למרכז הבמה. ריאן גוסלינג ואמה סטון, צמד הכוכבים הלוהט של התקופה, כבר הפגינו כימיה רותחת ב״טיפש, מטורף, מאוהב״ ו״יחידת גנגסטרים״. הם מגלמים שני אמנים צעירים, ג׳זיזסט ושחקנית המתגוררים ב״עיר הכוכבים״. הקריירות שלהם מדשדשות, אבל החלומות שלהם לא יודעים גבול. הם מתאהבים, אך פעם שהחיים המקצועיים מתחילים לתפוס כיוון, האמביציות עשויות לבוא על חשבון היחסים. הסרט זכה ב-14 מועמדויות לאוסקר (אבל הפסיד את הפרס החשוב ביותר ל”אור ירח”) ובכך השווה את שיא כל הזמנים של ״טיטניק״ ו״הכל אודות חוה״.

128 דק’
באדיבות סרטי יונייטד קינג

לטריילר

כרזה של הסרט מתילדה. בתחתית התמונה כוס גדולה עם פופקורן וסרט צילום ישן.

23.7 מתילדה 

סיפורה של ילדה מבריקה בעלת יכולות יוצאות דופן, הנשלחת על ידי הוריה ל”מוסד” חינוכי. את בית הספר מנהלת גב’ טראנצ’בול  המרשעת, השולטת במוסד ביד רמה. מתילדה מתיידדת עם מורתה, המבינה כי לפניה ילדה יוצאת דופן. היא עוברת הרפתקאות אפלוליות ומשעשעות כאחד, כדרכו של רואלד דאל (צ’רלי בממלכת השוקולד) שעל פי ספרו נעשה הסרט.

94 דק’
©Sony Pictures Entertainment Company

לטריילר

כרזה של הסרט שיר אשיר בגשם. בתחתית התמונה כוס גדולה עם פופקורן וסרט צילום ישן.

30.7 שיר אשיר בגשם

אחד ממחזות הזמר המפורסמים והידועים, המציץ אל מאחורי הקלעים של הוליווד, בתקופת המעבר המרתקת בין הראינוע לקולנוע. המצאת הסרט המדבר מתקבלת בתחילה כבדיחה חסרת-טעם, וולגארית אפילו, ובאולפן “מוניומנטאל” (הדמיוני), שסביבו וסביב כוכביו מתנהל הסרט, מבטלים את ההמצאה בקלילות. לאחר שיוצא “זמר הג’אז” (הסרט המדבר הראשון), עוצרים ראשי “מוניומנטאל” את ההפקה, ומנסים להציל את סרטם הבא, האילם (עדיין). אלא שצרה לא קטנה נפלה עליהם – הכוכבת הראשית של האולפן היא בעלת קול צייצני מחריד במיוחד, וזייפנית לא קטנה, ולא עוזרים לה שיעורי הדיקציה.הסרט לא רק מצחיק, אלא שאינו מתיישן, ומרתק לראות את המבט “מבפנים” על התעשייה ותככיה (המרובים), וכדאי מאוד לצפות בו – גם אם זו לא הפעם הראשונה. סטנלי דונן וג’ין קלי ביימו

99 דק’
© Warner Bros.

לטריילר