דלג לתוכן הראשי
EN
שולחן ערוך יפה עם פרחים על רקע הים

מסעדות על הים – לאכול באווירה אחרת

עם חוף ים יפהפה והיסטוריה עשירה, עיר הנמל העתיקה מאפשרת ליהנות מתרבות מול הים, פעילות ספורט ופנאי מול הים, וכמובן – גם חוויות קולינריות מול הים.

ארוחה קלילה על החוף

בין אם אתם מחפשים ליהנות מארוחת בוקר קלילה על חוף הים, דרינק של צהרים מול הגלים או ארוחת ערב רומנטית מול השקיעה, המסעדות על חוף ימה של קיסריה מציעות לכם שילוב מושלם של נוף מרהיב, אווירה רגועה ואוכל טעים.

פורט לוקאל ביסטרו

נמל קיסריה העתיק
א’ – ד’: 23:30 – 09:00, ה’: 9:00 עד אחרון הסועדים, ו’: 8:30 עד שעתיים לפני כניסת שבת, ש’: 23:00 – 19:30

לתפריט, להזמנת מקום

מסעדת דגים חלבית כשרה המציעה שילוב נדיר של חוף ים, היסטוריה רבת שנים ואוכל משובח באווירה קסומה וצעירה עם תפריט מגוון בניצוחו של השף נתי אבגי. גלי הים הנשקפים מחלונות המסעדה כאשר הם מתנפצים אל שרידי נמל קיסריה העתיק, ממחישים את המפגש בין תרבות עתיקה לתרבות חדשה, ובין מטבח הים התיכון הקלאסי למטבח המציע מנות המתכתבות עם עולם הקולינריה העכשווי. 
כשר למהדרין בהשגחת הרבנות חוף הכרמל.

ביץ’ בר

נמל קיסריה העתיק
א’  16:00 עד חצות | ב’-ה’ 12:00 עד חצות | שישי-שבת 9:00 עד חצות
לתפריט, להזמנת מקום

בר ומסעדת חוף ממש על קו המים, המהווה מזה כ-20 שנה מוקד בילוי לכל מי שאוהבים את השילוב המנצח של ים, מוזיקה טובה, מוזיקה חיה, אלכוהול משובח ואוכל מפנק. בתפריט תוכלו למצוא ארוחות בוקר, מנות לכל המשפחה, אלכוהול איכותי ומאזטים. הופעות חיות בסופי השבוע ללא תשלום נוסף.

לה ויטה בלה

נמל קיסריה העתיק

האיטלקיה של קיסריה מביאה אליכם את כל הטוב של איטליה – פיצות, בייגלס, גלידות איטלקיות מעולות ויוגורט חלומי. כמו כן, קפה מקומי וקינוחים מדהימים בעבודת יד לנשנוש מול הים או לארוז ולקחת הביתה.

לתפריט, להזמנת מקום

רומנטיקה על קו המים

ביקור במסעדות היוקרה על שפת ימה של קיסריה מציע חוויה רומנטית ייחודית. האווירה הרומנטית, הבריזה המלטפת, אור הנרות האינטימי וגווני השקיעה העמוקים משתלבים והופכים לתפאורה המושלמת לארוחה בלתי נשכחת.

פונדק הצל-בנים

נמל קיסריה העתיק
יום ראשון עד חמישי 11:00-23:00, יום שישי 11:00 עד שעה וחצי לפני כניסת שבת, יום שבת חצי שעה אחרי צאת השבת – 23:00

לתפריט, להזמנת מקום

המוסד הקולינרי המוביל פועל בחלל ישיבה מרווח בעיצוב מוקפד, אל מול נוף הים המרהיב של הנמל העתיק בקיסריה הנשקף דרך חלונות המקום. במסעדה תגלו רגעים בלתי נשכחים מול שקיעות מהפנטות, מהולות באווירת חופש ייחודית וריח ים ממכר. תפריט המסעדה מתאפיין בסגנון ים תיכוני כשר, ייחודי ומגוון של מנות קלאסיות, דגים, בשר ומבחר טפאסים. כשר למהדרין בהשגחת בד”צ בית יוסף.

הלנה בנמל

נמל קיסריה העתיק
ימי ראשון עד שבת  12:00 – 23:00
לתפריט, להזמנת מקום

השף עמוס שיאון ושותפו אורי ירמיאס יצרו מטבח ים תיכוני ישראלי עכשווי ומסעיר הכולל שימוש בחומרי גלם מקומיים וטריים ונגיעות ממטבחים אחרים. התפריט העשיר כולל מגוון רחב של מנות מהדגה המקומית, בשרים מיושנים ומנות צמחוניות המושפעות מעונתיות חומרי הגלם. התפריט העשיר בתוספת העיצוב הקלאסי של המסעדה והנוף המקומי עוצר הנשימה יוצרים חוויית בילוי קולינרית ייחודית ומסעירת חושים.

לימאני ביסטרו

נמל קיסריה העתיק
א-ה: 12:00-21:30 | שישי-שבת: 11:00-22:00
לתפריט, להזמנת מקום

מסעדת לימאני, “נמל” ביוונית, שוכנת למרגלות מצודה צלבנית בת 2,000 שנה, משקיפה לנוף מרהיב ומוקפת ים. תפריט המסעדה כולל מנות ביסטרו קלאסיות שמקורן מאגן הים התיכון: מנות דגים ופירות ים, מנות בניחוח יווני, צרפתי, איטלקי וספרדי, וכמובן גם ישראלי. המנות נעשות מחומרי גלם טריים, הרבה תשומת לב ואהבה.

קיסר ים

נמל קיסריה העתיק
א’ – ה’: 11:00 – עד אחרון הלקוחות, שישי: 11:00 – שעה לפני כניסת שבת.
לתפריט, להזמנת מקום

מסעדת השף מציעה תפריט המאופיין בניחוח ים תיכוני מובהק, המורכב מחומרי גלם עונתיים, טריים ואיכותיים ומציע מנות על טהרת דגה מקומית, נתחי בשר מובחרים וירקות ופירות מהחווה אל השולחן. תפריט המסעדה מבוסס על הזיקה שבין האדמה והטבע, ומציע מגוון מנות ססגוניות המקדשות חווית אכילה אינטימית ודינמית ותפריט היינות שלנו עושה כבוד ליקבים מקומיים וייחודים – מעמק האלה ועד רמת הגולן.

ארסטו – פתוח במוצ”ש

נמל קיסריה העתיק
לתפריט, להזמנת מקום

כשר למהדרין בהשגחת בד”צ בית יוסף

מסעדה חלבית כשרה שתיקח אתכם לגיחה קולינרית חלומית באיטליה. המסעדה שוכנת בלב ההיסטוריה והעתיקות, עם נוף מהפנט לים, אווירה ייחודית ותפריט גורמה עדכני ומגוון בניצוחה של השפית חלי בן נעים המציע דגים, פסטות טריות, פיצות ופוקצ’ות הישר מהטאבון, סלטים ועוד.

בנוסף לחוף הפסטורלי, המשמש תפאורה מושלמת לכל ארוחה עם מי שאוהבים, תוכלו למצוא מסעדות מגוונות באזורים נוספים בעיר – במועדון הגולף קיסריה, בפארק העסקים החכם קיסריה וברחבי הישוב, המציעות מגוון תפריטים לכל סגנון ולכל שעה ביום.
לכל המסעדות בקיסריה, לחצו פה