דלג לתוכן הראשי
EN
כוס פופקורן וסרט צילום לצד צילום של נמל קיסריה

סרטים לכל המשפחה בהקרנת ענק

ערבי סרטים בנמל קיסריה יוצא לדרך! הצטרפו אלינו להקרנת סרטים לכל המשפחה על מסך ע-נ-ק תחת כיפת השמיים בדשא המרכזי בנמל קיסריה. הכניסה חופשית!

מתי? ימי ראשון I אוגוסט I בשעה 20:00.

רשימת הסרטים

תמונה מהסרט וונקה

וונקה: הסרט החדש “וונקה”, המבוסס על הדמות הנפלאה מספרו רב-המכר של רואלד דאל “צ’ארלי בממלכת השוקולד”, מספר את סיפור הרקע של הממציא, הקוסם, ויצרן השוקולד הגדול בעולם – וילי וונקה. בניצוחם של פול קינג (כותב ובמאי סרטי “פדינגטון”) ודיוויד היימן (מפיק סרטי “הארי פוטר”, “כוח משיכה” ו-“פדינגטון”) מגיע הסרט החדש שיש בו הכל – קסם, מוזיקה, הרפתקה ורגש – ארוזים יחד בהמון אהבה ובהרבה הומור.
© Warner Bros.

לטריילר

תמונה מהסרט ברבי

ברבי: קומדיית לייב-אקשן ראשונה אי פעם על דמות הבובה המפורסמת והנמכרת ביותר בכל הזמנים -“ברבי”. מרגו רובי, שגם הפיקה, וראיין גוסלין הם ברבי וקן החיים את חייהם המושלמים בעולם הברביות, בין מסיבות חוף, מסיבות בית, מסיבות בריכה ומסיבות פיג’מות כאשר ביום מושלם אחד – חייה של ברבי משתנים והזוג יוצא לחפש משמעות בעולם האמיתי. בבימויה של המועמדת לאוסקר גרטה גרוויג (נשים קטנות).  
© Warner Bros.

לטריילר

נערה מחזיקה ורד אדום ומאחוריה דמות של החיה

היפה והחיה: היה היה פעם נסיך יפה תואר (דן סטיבנס) שחי בטירה מפוארת, הוא ערך מסיבות ראוותניות בהשתתפות צעירות יפות מכל רחבי העולם והיה מפונק על ידי צוות של עובדים שקפצו לכל גחמה שלו. הנסיך הפך שקוע בעצמו ואדיש לזולת, וכאשר קבצנית זקנה מופיעה בטירתו ומבקשת מקלט מפני סערה המשתוללת בחוץ, ומציעה לו ורד יחיד בתמורה, הוא משליך אותה מביתו. הקבצנית הזקנה מתגלה למעשה, כקוסמת יפיפייה, וכדי להעניש אותו על אכזריותו, היא מטילה קללה על הטירה. היא הופכת את הנסיך לחיה מפלצתית ואת כל דרי הטירה לחפצים מכושפים. כדי לשבור את הכישוף.
© Disney Enterprises, Inc. All Rights Reserved.

לטריילר

זוג ביער, האיש מחזיק חרב והאישה מחזיקה את ידו

הנסיכה הקסומה: סב חביב מספר לנכדו סיפור ערש כשזה חולה במיטה. אודות שני נאהבים שהופרדו, נסיך שאפתני, ספרדי המונע על ידי הנקמה וענק בלתי מובן בפנטסיה הרומנטית של רוב ריינר (אני והחבר’ה, כשהארי פגש את סאלי). שודד הים רוברטס מטיל האימה והמסתורי חוטף את הנסיכה באטר קאפ (רובין רייט) המוחזקת כנגד רצונה ואמורה להינשא לנסיך הרשע המפרדינק. בדרכם מגלה הנסיכה כי רוברטס האיום הוא בעצם ווסלי (קארי אלווס), אהובה שמכבר הימים. יחד הם נלחמים בעכברושי ענק, בנסיך ובפמלייתו ובויזיני הגאון המטורף (וולאס שון), ורוכשים חברים בדמותם של איניגו מונטויה הסייף (מנדי פטינקין המצוין) וענק טוב לב (אנדרה הענק).
©Lionsgate Entertainment Company

לטריילר