דלג לתוכן הראשי
EN
כוס פופקורן ואלמנטים נוספים מעולם הקולנוע עם הכיתוב חלום ליל קיץ

סרטים לכל המשפחה בהקרנת ענק

הצטרפו אלינו להקרנת סרטי דיסני והאחים וורנר האהובים בדיבוב לעברית על מסך ענק תחת כיפת השמיים במתחם ה C CENTER, הרקיע 1, קיסריה.  הכניסה חופשית!
מתי? ימי שני I יולי I בשעה 20:00.


רשימת הסרטים

אנגרי בירדס: הגרסה הקולנועית המצליחה למשחק הממכר (שכבר הפך גם לסדרת טלוויזיה), בה תגלו סוף סוף מדוע הציפורים כל כך כועסות. באי המאוכלס כולו בידי ציפורים מאושרות וחסרות יכולת לעוף, רד, ציפור עם מזג חם ופתיל קצר, ספידי צ’אק, והפצצה המתנדפת תמיד יהיו אאוטסיידרים. כשחזירים ירוקים מסתוריים מגיעים לאי, השלישיה המנודה לבדה יכולה לגלות מה החזירים מתכננים ולסכל את המזימה.
© Warner Bros.

לטריילר

תמונה מהסרט מואנה

מואנה: עוד הרפתקה קסומה מבית דיסני, הפעם על בסיס המיתולוגיה הפולינזית. מואנה הצעירה מפליגה למשימה נועזת כדי להציל את בני עמה מפני קללה בת אלפי שנים. לצידה חצי-האל מאווי (בקולו של דוויין ג’ונסון) שמלמד אותה לפלס את דרכה בעולם ועוזר לה להכיר את עצמה כאישה צעירה עם כוחות אדירים. ביחד הם יאבקו באוקיינוס הסוער, במפלצות עצומות ובגורל עצמו. תענוג צרוף, מרענן, מרהיב ויזואלית ומלא בשירים חמודים שלא יוצאים מהראש פרי עטו של לין מנואל מירנדה. מועמד לפרס האוסקר.
© Disney Enterprises, Inc. All Rights Reserved.

לטריילר

בייבי בוס: קומדיה עמוסה בכיף לכל הגילאים שמתחילה בלידתו של תינוק מתוק… שלובש חליפה, אוחז בתיק ג’יימס בונד ונשמע בדיוק כמו אלק בולדווין… מה שתואם בדיוק את ההתנהגות השחצנית והשתלטנית שלו. טים, אחיו בן השבע לא מת על הבוס החדש של המשפחה ועל העובדה שהוריו כבר לא נותנים לו את היחס הנסיכי שקיבל עד לא מזמן אבל כשהוא יגלה שבייבי בוס נמצא במשימה סודית, הוא יהיה חייב לשים את היריבות בצד ולצאת עם אחיו הפעוט להרפתקה מטורפת שתשנה את העולם. ביים טום מקגראת (שלושת סרטי מדגסקר, מגה מוח).
© Paramount Pictures

לטריילר

תמונה מהסרט עידן הקרח 4

עידן הקרח 4: סקראט והמרדף הסיזיפי שלו אחרי הבלוט החמקן יוצר השלכות קטסטרופליות על כדור הארץ, ושולח את היבשות לנדידה ימית. האסון האקולוגי תולש בין השאר גם את מני, דייגו וסיד מביתם ושולח אותם להרפתקה נוספת ואולי החשובה מכל – השיבה הביתה. בדרך הם יפגשו מגוון של יצורים תמוהים ובראשם ספינה עמוסה בפיראטים אכזריים שמחליטים לשבות את החיות המסכנות.
© Disney Enterprises, Inc. All Rights Reserved.

לטריילר