דלג לתוכן הראשי
EN

דרכי הגעה לקיסריה

רכב

קיסריה היפיפיה שהוקמה בתחילת שנות ה- 60 בהשראת חזונו של הברון אדמונד דה רוטשילד, הפכה בשנים האחרונות למודל של שילוב בין איכות חיים לאיכות סביבה, רחוק מספיק מהמולת הכרך ועם זאת קרוב מספיק למרכז.
לקיסריה נגישות נוחה לצירי תנועה מרכזיים: כבישים 2, 4 ו-6

לישוב קיסריה לנמל קיסריה למועדון הגולף לפארק עסקים

תחבורה ציבורית

לקיסריה תחנת רכבת משלה עם קרוב ל-100 עצירות ביום! כולל רכבת ישירה מתל אביב והמרכז. התחנה ממוקמת בחלק הצפוני של פארק העסקים ומשרתת את עובדי הפארק וכן את תושבי האזור – קיסריה, פרדס חנה ואור עקיבא.
בנוסף, להלן מידע על קווי האוטובוס באיזור קיסריה:

קו 80 המחבר את היישוב לתחנות הרכבת בנימינה וקיסריה-פרדס חנה, כולל אפשרות הגעה לאור עקיבא. לוח זמנים>>

קו 9 מהיישוב לרכבת בנימינה, דרך אור עקיבא.לוח זמנים >>

קו 76 מהיישוב לחדרה, כולל הגעה למוקדי הבילוי מול החוף וילג’ וסינמה סיטי חדרה. לוח זמנים>>

קו לילה 263 – בימי הקיץ, מיישובי הסביבה לנמל קיסריה, ומשם לנמל תל אביב. לוח זמנים >>

שבילי אופניים

בשנים האחרונות פעלנו רבות לשדרוג המרחב הציבורי להולכי רגל ורוכבי אופניים ברחבי קיסריה: רישתנו את שטחי היישוב בעשרות קילומטרים של שבילי הליכה ואופניים המחברים בין השכונות לפארקים הציבוריים, למתחמי הספורט והפנאי ולחוף הים. בפארק העסקים, השלמנו קרוב ל-5 קילומטרים של שבילי הליכה ואופניים מתחנת הרכבת, לקמפוסים השונים ולפארק הדרומי. ובחודשים האחרונים התחלנו בסלילת שביל אופניים והולכי רגל חדש, שיחבר את השכונות בקיסריה ושכונת “אור ים” לצומת פל ים, לפארק העסקים החכם קיסריה ולתחנת הרכבת!

זו רק ההתחלה, ב-5 שנים הקרובות נכפיל את שבילי האופניים וההליכה במרחבי קיסריה  (מ 21 ק”מ היום ל 42 ק”מ עד 2025). 42 קילומטר של נתיבים סלולים לדיווש והליכה שיתחברו לנתיב רציף אחד ענק מתחנת הרכבת בפארק העסקים, לכביש החוף ולכל נקודה ביישוב. ואנחנו לא עוצרים כאן! רשת השבילים הענפה תגיע עד פרדס חנה כרכור! ותחבר בין פארק העסקים החכם שלנו למרכז פרדס חנה. אז כדי לקבל תמונה ברורה ומדויקת של רשת שבילי האופניים בשטחי קיסריה (כולל אלו העתידים להיסלל), מצורפת מפת שבילי אופניים, מוזמנים לדווש.